[Csaladtortenet 2] Bemutatkozás és kérdés

Kenese Éva kenev at freemail.hu
2011. Aug. 18., Cs, 12:23:19 CEST

 Kedves Levlistások,Kenese Éva vagyok, nyugdíjas tanár. Több éve kutatom családomat több-kevesebb sikerrel. Sajnos sokkal kevesebb szabadidővel rendelkezem mint szeretném, így a kutatás intenzitása sokkal jobb lehetne.Sok segítséget kaptam már a listásoktól, ha tudtam, adtam is.A kutatott neveke: Daka, Tóth, Szűcs,Vetró, Petró (Szeged és környéke) valamint Keller (Kellner), Pénzes, Jekler, Jelfy  (Makó. Naszály, Arad, Ada)A kérdésem az lenne, hogy az új mormon összeállításban a házasságok és a halálozások már feldolgozásra kerültek-e, ha igen, hogy lehet hozzáférni. Valószínűleg én vagyok béna, mert hiába próbálkozom, csak a születések ugranak be (ami persze fantasztikusan jó és használható). Kérem és köszönöm segítségeteket.Éva