[Csaladtortenet 2] [MACSE: 1264] FW: Csak hogy tudd ! ! ! nemigazán családtörténet de történelem

kratky jeno kratky58 at hotmail.com
2011. Aug. 20., Szo, 12:22:15 CEST

Kedves Viktor !
 1.  Én ezt a levelet kaptam  és jót derültem rajta. Ezért küldtem tovább, mindenféle megjegyzés nélkül.
 2.  Mindenkinek joga hogy eldönse, hogy mit kezd vele.  (akár meg is lehet sértődni)
 3.  Tény,hogy  a képen szereplő uralkodók  a Kárpátmedence népeinek uralkodója volt.
 4.  Ha már személyeskedsz  akkor tájékoztatlak arról ,hogy az őseim:
               Kratky , Krátky  szláv eredetü és rövid-et jelent
               Dietl , Freytag   Braun, Linder , Kimakovicz (Kimakowicz)  német , lengyel eredetű stb.
               Tehát "echte "magyar vagyok  mint az ország lakosainak nagyrésze.
  5.  Én nem sértődöm meg a nem megfelő stílusod miatt.
  6.  Maradj csak nyugodtan köztünk.

Üdvözlettel : kratky Jenő