[Csaladtortenet 2] Árkosy

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2011. Aug. 20., Szo, 16:31:13 CEST

Kedves Pista!

Bár szomorú apropóból, de az Árkosy névre kaptam fel a fejem. Tudtam, hogy
Kolozsváron élnek gyászjelentőkből. Csengerben, szülővárosomban is élnek mai
napig Árksoiak, őseim is vannak köztük (Árkosi Klára Barkász Benjáminné
1799-1965, - szülei József, Bihary Katalin)) Az anyakönyv kezdete táján
kerültek át egyes ágak a szomszédos ÓVÁRI (ma Ro.) településből 1790 körül.
Később DARÁN és Szatmárnémetin is megjelennek. Mindegyik adózó ág.
Csak infó volt, a kapcsolatot a kolozsváriakkal megtalálni nehéz lenne.

üdv: Előd