[Csaladtortenet 2] ics ich teoria bövitése

Angéla Kustvall angela.kust at comhem.se
2011. Aug. 21., V, 20:55:14 CEST

Keves Érdekeltek!

Mivel párom neve ich-el végzödik és elkészítettem családfáját
halvány fogalmam lett az eredetröl menet közben.

A keresztény szerzetesek vándoroltak északra már a török uralom alatt,
a Balkánról MO-ra. A budai ferencesek látták el az anyakönyvezést Ercsiben,
(lehetséges máshol is). Közöttük öt névrokont találtam, a legismertebb
Kokich Antal. Valószínüleg nemcsak szerzetesek jöttek, mert az ich
végzödés elég domináló az anyakönyvben a germán betelepítések idöszaka elött.
Mivel Ercsi minta uradalom volt, vonzotta nyáron az idöszki munkásokat
és ezek nagyja északról jött, családot alapított, meghalt, vagy visszaköltözött.
Egy sablonos teoriát nem lehet követni a nevek után.

Sikerült kapcsolatba kerülnöm az ercsi rokonokkal, ök magukat ráconak vallják.
A második unokatestvér a rác kissebbségnek elnöke annak ellenére, hogy
apjának magyarosítania kellett, hogy megkapja a vitézségi kitüntetést az I. VH után.

Szép jó estét
Angéla