[Csaladtortenet 2] Nevek Biharból

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2011. Aug. 23., K, 12:12:56 CEST

Üdv

Ha valakit érdekel elkezdtem feldolgozni a Hajdú-Bihar megyei Bihartorda
(régen Torda) anyakönyvi adatait.
Vannak neveim kb 150, mivel kis faluról van szó - évi 40-60 születés - a
nevek száma nem nagyon fog gyarapodni.
Mivel én nem tudom fejben tartani, ki milyen családokat kutat, inkább
közre adnám  a neveket, ha lenne erre igény.

Volt már szó a keresztnevekről, pl Barbara, Borbála vonatkozásban, ezért
akit érdekel :
12 év alatt született 750 gyereknek összesen 78 nevet adtak és a
gyerekek 15 %-át Sándornak és Ágnesnak hívták !

Szóval, ha sokan igénylik a 150 fős listát akkor felteszem ide, ha csak
egy-két ember akkor elküldöm privátban.

BL