Turóczi anyakönyvek

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Aug. 23., K, 13:32:35 CEST

Kedves Listatársak!
Feltettem a szocsoczi rk és ivánkafalui ev anyakönyveket a netre.
Ezek az alábbi címen ét rhetők el:
http://dl.dropbox.com/u/15746059/Church-Registers.html

Ami kijön, az egy "tartalomjegyzék" ami majd tovább lesz fejlesztve hogy ugyanazon (vagy hasonló) felületen keresztül lehessen megnézni őket, mint a gyászjelentéseket.
A fejlesztésre több okból is szükség van, egyik a Rakovszky honlapon a képek galériája. (2 lépcsőzet helyett x.)

A pribóczi anyakönyvek is meg vannak, csak kifogytam a Dropbox tárhelyből.
Kb. 2GB kéne, amit úgy tudnék megkapni, ha 8 embert meghívok és azok mind installálják a Dropboxot. (minden elfogadott meghívás után 250MB extra tárhelyet kapok. (Max 8GB-ig.)
Ennek kezelése egyszerűbb, mint a Picassáé, olyan, mintha a mappák a saját gépeden lennének. Nem kell sok extra tudás.
Ott is vannak, a szoftver pedig automatikusan érzékeli ha valami változik a mappákban és azokat asszinkron feltölti, vagyis nem kell avval sem bajlódni.
Kérem azokat, akiknek meghívót küldhetek a Dropbox-hoz, privátban jelezzék (a dropbox at rakovszky.eu címen). Rövid időn belül tudom a meghívót küldeni és ha további segítség kell, rendelkezésre állok. (Legkönnyebben a Skype képernyő-megosztásán át.
A Dropbox nagyon jó arra, hogy anyakönyveket másokkal megosszunk. Azért ajánlom mindenkinek, akinél olyan anyakönyvek vannak, amelyeket a mormonok még nem tettek fel, töltse fel őket egy Dropboxba. (A feltöltés a háttérben megy, nem zavarja a böngészést, emaileket, stb.
 A privát részhez csak azok férnek hozzá, akiket erre meghívunk, a publik-hoz pedig mindenki aki tudja az ott elhelyezett fájlok címét. Vagyis akinek azt tudtára adjuk. De az ott elhelyezett képeket egy honlapba is betehetjük, így azok nem vesznek el helyet a fizetős honlap-tárhelyből.

Üdv.
István

If something is worth doing, it is worth doing it well.

Strive for excellence, not for perfection.
But be aware of the supporters of mediocrity.
They will attack you because they are afraid of excellence in any form.

Ha valamit érdemes csinálni, érdemes azt jól csinálni.

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -