kérés az "Esterházy János védelmében" című petició aláírására - megindokiolva

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Aug. 30., K, 12:57:33 CEST

Kedves Barátaim!

Tegnap továbbítottam egy kérést az "Esterházy János védelmében" című petició aláírására:

"Internetes petíció Esterházy János védelmében: "
http://www.peticiok.com/internetes_peticio_esterhazy_janos_vedelmeben

Egy jó cikk a témában:
Balassa Zoltán: Esterházy és Malina Hedvig
http://www.felvidek.ma/nezopont/velemeny/29956-esterhazy-es-malina-hedvig

Többen azt kérdezték, hogy ki is volt Esterházy János.
Sajnos a petícióban nincs (egyelőre) utalás arra, hogy hol lehet róla több információt találni.

Hogy miért kell a peticiót aláírni:
http://mandiner.blog.hu/2011/08/24/a_fasiszta_esterhazy_janos_ilyen_szomszed_pedig_nincs_viii
Mivel Esterházy minden volt csak nem fasiszta, de magyar volt, így Gasparovič evvel minden magyart és magyar-érzésű, sőt magyar-barát embert is lefasisztáz!
EZÉRT KELL A KIJELENTÉSE ELLEN TILTAKOZNI!

Gasparovič kijelentésének egyetlen eredménye van - ami talán a célja is: A magyarok és szlovákok között ellenségeskedést, haragot, gyűlöletet szítanni.
EZ ELLEN KELL NEKÜNK KŰZDENÜNK.

Évszázadokig nem volt probléma köztünk és köztük (akármelyik oldalról is nézzük).
Magyarország egy polyglott nemzet volt, mint ahogy nagyapám 1879-ben fogalmazta.
Most azt kell elérnünk, hogy a buta, az embereket egymás ellen uszító politikusok eltünjenek és helyükbe a kárpátmedencei összefogást célul kitűzők, a barátságot, testvériességet hirdetők legyenek a hangadók.
Mint családkutatók, mi senkit sem vetünk meg a származása miatt, tudjuk, hogy az őseink sok helyről jöttek, összeházasodtak, és ezeknek a leszármazóiból áll ma mind magyarországi, mind a szlovákiai lakosság.
TILTAKOZUNK AZ ELLEN, HOGY POLITIKAI KALANDOROK PILLANATNYI VÉLT ELŐNYÜK ÉRDEKÉBEN ROKONOKAT ROKONOK, BARÁTOKAT BARÁTOK ELLEN USZÍTSANAK!

Egy jó cikk a témában:
Balassa Zoltán: Esterházy és Malina Hedvig
http://www.felvidek.ma/nezopont/velemeny/29956-esterhazy-es-malina-hedvig

Azoknak, akik semmit vagy  keveset tudnak Esterházy Jánosról:

Magyarul:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Esterházy_János
http://hu.metapedia.org/wiki/Esterházy_János_gr

Angolul:
http://en.wikipedia.org/wiki/János_Esterházy

Németül:
http://de.wikipedia.org/wiki/János_Esterházy

Románul: (kiegészítésre szorul -!)
http://ro.wikipedia.org/wiki/János_Esterhazy

Lengyelül:
http://pl.wikipedia.org/wiki/János_Esterházy

Részletek:
http://grofesterhazyjanos.lap.hu/a_mi_jelunk_a_kereszt_nem_pedig_a_horogkereszt/22295506
http://grofesterhazyjanos.lap.hu/meghurcoltatas_es_halal/22295078
http://grofesterhazyjanos.lap.hu/vegre_megtalaltak_grof_esterhazy_janos_hamvait/22295154
http://grofesterhazyjanos.lap.hu/magyarsag_martirja_-_egy_koranal_kulonb_ember/22295720

Remélem a petició szövege hamarosan magyar mellett még más nyelveken is olvasható lesz, így könnyebb lesz külföldi barátainkat is aláírásra ösztökélni.

Üdvözlettel Bajorországból

Rakovszky István

U.I.
Láttam a címzettek közül többen már alá is írták. Köszönöm nekik - bár nem én vagyok a petíció kezdeményezője.
Ezzel az információ-kiegészítéssel könnyebb a kérést továbbítani mások felé.

Elnézést kérek, ha valakinek több címlistámról is küldtem.

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -