[Csaladtortenet 2] Romania, Oradea temeto

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Dec. 3., Szo, 10:00:50 CET

Kedves Marcsi2,

az adatot egy Chrystal Ghica nevű hölgy tolta fel az adatbázisba,
Gugli barátunk egy ilyen embert talált nekem, aki mormon barátaink
államában, Utahban él.

Járfás Jóska esetleg tud segíteni, hogy milyen címen, telefonon vagy
emailen éred el - Facebook-on nem találtam meg őt, bár nagyon mély
keresésbe egyéb elfoglaltságaim miatt itt sem bonyolódtam.

Chrystal Lynn Ghica
St. George, UT
találtam egy telefonszámot is: 435-668-9300

hogy ezek az adatok mennyire frissek, nem tudom.

ez meg egy cikkre pdf fájl, ahol szerepel benne a hölgy és családja
http://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=%22Crystal+Ghica%22&source=web&cd=15&ved=0CKIBEBYwDg&url=http%3A%2F%2Fwww.utahchildren.org%2Fpublications%2Fcategory%2F3-health-reports%3Fdownload%3D48%253Achip-a-utah-success-story.-children-s-health-insurance-program-chip-storybook&ei=POTZTsyaO8eQ8QPtvcz6DQ&usg=AFQjCNEFlLMaCBphg34ZnZmO9dmBIDOXhw

Üdv:
Krisztián