[Csaladtortenet 2] Elnézést, ez abszolút offtopic lesz

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Dec. 9., P, 09:04:49 CET

Kedves Kutatótársak,

elnézést előre is, de most én szegek némiképp szabályt azzal, hogy a
listát nem arra használom, amire való... megkövezést kérem privátban
bonyolítani.

Budapesti, vagy a jövő héten Budapesten megforduló listatagoknak
ajánlom a karácsonyi asztalra vagy az óévbúcsúztatóhoz a barátaim
által termelt gyümölcsből és általuk készített alábbi finomságokat. Ha
valamelyik termék felkeltette érdeklődésedet, kérem hogy privát
emailben jelentkezz (skoumi.gen kukac gmail pont com) lehetőség
szerint még a hétvégén, hogy időben kiszállítható, átadható legyen. A
termékek rendelésére (a készlet erejéig) az ünnepeket követően is van
lehetőség.

100% gyümölcslevek cukor, tartósítószer és hozzáadott víz nélkül, gyümölcsből:
- alma: 1.500,- Ft/5l
- pirosribizli-alma - 1.700,- Ft/5l
- feketeribizli-alma - 2.000,- Ft/5l
- meggy-alma - 1700,- Ft/5l (van rostos meggyet [gyümölcshúst] és van
csak leszűrt meggylét tartalmazó verzió)
- kajszi-alma - 1.850,- Ft/5l

Alacsony, kb. 10-15% cukortartalmú lekvár (én inkább gyümölcspépnek nevezném)
- málna kicsi (kb 400g) - 700,- Ft
- málna nagy (kb 700g) - 1.150,- Ft
- kajszi kicsi - 500,- Ft
- kajszi nagy - 850,- Ft
- erdélyi erdei áfonya kicsi - 800,- Ft
Mivel a lekvárok csak minimális mértékben vagy egyáltalán nem
tartalmaznak tartósítószert, illetve cukortartalmuk alacsony, hűvös
helyen tárolandók, felbontás után pedig hűtőben tartandók!

42°-os felnőtteknek való gyümölcslevek :) - 2.650,- Ft/0,5l üveg
- szilva
- alma
- körte
- szőlő (nem törköly!)
- mézes szilva

Erősen korlátos készlettel rendelkezünk akácmézből (1.850,- Ft/üveg
(kb. 920g)) és felnőtteknek való kajsziléből. Ez azt jelenti, hogy
megrendelés esetén sem biztos, hogy tudom szállítani - kérem, ezt
vegyétek figyelembe!

12.000,- Ft rendeléstől ingyenes házhozszállítás Budapest területén.

Üdv:
Krisztián