[Csaladtortenet 2] Ismét "A levéltárakból hiányzó polgári anyakönyvek kutathatósága?"

KurucsaI Pál kurucsai at gmail.com
2011. Dec. 14., Sze, 22:33:16 CET

Kedves István!

Csak megerősíteni tudom Babcsányi Istvánt, és biztatni téged, hogy a
megfelelő hivatalon keresztül a törvény erejénél fogva pótoltasd a
másodpéldányokat. Hogy melyik a megfelelő hivatal, azt sajnos nem
tudom. Valószínűleg a megyei kormányhivatal valamelyik szervéhez,
igazgatóságához kell fordulnod, .... vagy kellene a levéltárnak
fordulnia.
Emlékeim szerint, amit régebben papíron volt kötelező évente
teljesíteni, azt most digitális úton teszik meg a helyi
önkormányzatok.

Üdv,
Pali