[Csaladtortenet 2] kutathatósági változások

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Dec. 16., P, 21:44:02 CET

Kedves Mindenki,

én nagyjából odáig olvastam, hogy a tisztelt levéltárigazgató úr hogy
értelmezi a jogszabályt. Mivel eközben kissé eldurrant az agyam, abba is
hagytam.

Remélem, jogi végzettségű kutatótársainknak több türelme van ezt az
okfejtést végigolvasni és a hatályos jogszabállyal összevetni, majd vmi
összegzést adni arról, hogy helyes-e az igen hosszú gondolatmenet, avagy
sem.
Örülnék, ha kedves RETIX listatársunk, - aki sajnos egy jól behatárolható
ideje igencsak csendessé vált -, szaktekintély lévén, esetleg szintén
elmondaná szigorúan magánvéleményét, hogy Hermann úr gondolatmenete
helyénvaló-e?

Üdvözlettel:
Krisztián