[Csaladtortenet 2] [MACSE: 2587] Keresem

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2011. Dec. 17., Szo, 02:00:10 CET

Kedves Marcsi,

Rónafo" Vas megyében volt a rimaszombati járásban. Akkoriban
Jugoszláviához tartozott; manapság Szlovéniában van mint Predanovci.

Kerekharasztot Verseg területébo"l választották ki 1947-ben (ha igaz),
ami Pest-Pilis-Solt-Kiskun megye aszódi járásában volt. 1969-ben Hatvant
csináltak belo"le - vagy oda csatolták.

Üdv.     Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com