[Csaladtortenet 2] [MACSE: 2587] Keresem

Csuti Elemér scsuti at vnet.hu
2011. Dec. 17., Szo, 08:50:27 CET

biztos ez a rimaszombat? :))))))))

----- Original Message -----
From: "Joseph J Jarfas" <jjarfas at gmail.com>
To: <macse at googlegroups.com>
Cc: "Új csaladtortenet" <Csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Sent: Saturday, December 17, 2011 2:00 AM
Subject: Re: [Csaladtortenet 2] [MACSE: 2587] Keresem

Kedves Marcsi,

Rónafo" Vas megyében volt a rimaszombati járásban. Akkoriban
Jugoszláviához tartozott; manapság Szlovéniában van mint Predanovci.

Kerekharasztot Verseg területébo"l választották ki 1947-ben (ha igaz),
ami Pest-Pilis-Solt-Kiskun megye aszódi járásában volt. 1969-ben Hatvant
csináltak belo"le - vagy oda csatolták.

Üdv.     Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com