AW: [Csaladtortenet 2] segítség kérése

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Dec. 18., V, 20:40:41 CET

Kedves Marika!
Gondolom erre az oldalra utalsz:
http://www.kurucok.hu/fuggetlen4.html
Írjál nekik (Eleud Kft.),  email címük:  info-ku-kurucok.hu
?k biztos meg tudják adni a forrást.
De ha rákattintasz a "Cikkek"-re akkor meg is adja: FÜGGETLEN UJSÁG

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -