AW: [Csaladtortenet 2] A rejtélyes gyászjelentés esete

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Dec. 18., V, 20:49:08 CET

Kedves Sándor!
Sokkal egyszerűbb lenne, ha az általam készített Gyászjelentés-keresőben levő "Idézem ezt" funkciót használnád. (A Rózsa-gombra kattintva kapod)
Akkor itt meg tudnád adni az egyenes elérhetőséget, hogy akit érdekel, annak csak kattintani kelljen rá:
http://www.rakovszky.net/D1_DisplRemImg/Rako_DRI_ShowARemoteImage.shtml?LSG_M07@332 Ez az amiről írsz.
Ez egyszerű és gyors. A másik hosszabb ideig tart és fáradtságos.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -