[Csaladtortenet 2] [MACSE: 2607] noormális??!

Babcsányi István mcsteve at elender.hu
2011. Dec. 18., V, 22:31:57 CET

Ez a másodpéldány. Az eredetiből nyilván nem bejegyzésenként, hanem nagyobb
etapokban másolták, valószínűleg az egész évet egyszerre, mert ahol két
egymást követő haláleset között másfél hónap van, nem lehet nagy helység. Az
anyakönyvvezető pedig másolás közben már látta, hogy utána meghalt a másik
házastárs is (emlékezhetett is rá, kis helység, ugye), ez volt a fejében,
ezért véthette a hibát.