AW: [Csaladtortenet 2][MACSE: 2607] noormális??!

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Dec. 18., V, 22:32:38 CET

Kedves József!
Sajnos az eredeti bejegyzést nem találom a linkek között.
De tudok egy ilyen nagymértékű késésről.
Sokáig hiába kerestük Rakovszky Zsuzsa nagyapja adatait.
Mikor a gyászjelentések felkerültek a netre, rögtön 3 is volt. 1910 aug 10-én halt meg.
Mikor az anyakönyvek is felkerültek, hiába kerestem azokon a napokon. nem találtam.
Erre felhívtam a VIII. ker anyakönyvi hivatalt, akik megmondták, hogy szept 20-an jegyezték be.

A halál bejegyzésének lehet több ideiglenes akadálya is. Az okot be kell jegyezni, de vannak esetek, mikor nem tudják egyértelműen megállapítani, avagy amikor esetleg idegenkezűségre gyanakodnak. Amíg az okot nem tudják, esetleg nem jegyzik be.
De lehet, hogy egyéb adatokat kell leellenőrizni. Van olyan, hogy az illető magáról hamis adatokat ad meg, pl öregíti/fiatalítja magát (pl munkához jutés érdekében). Ha gyanítják a turpisságot, akkor meg kell keresni a születési bejegyzést.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -