[Csaladtortenet 2] kutathatósági változások

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2011. Dec. 19., H, 17:16:51 CET

Na ezt sem tudtam eddig... (ld. Babcsányi István levelét alul)
Aki már van annyi tisztelettel ősei iránt, hogy érdekli a kutatásuk, az
biztosan tiszteli annyira az anyakönyvet is, hogy nem tép ki belőle
lapokat....
Ez egy kissé erőltetett indok arra, hogy alapból ne legyen kutatható az
állami másodpéldány.
"...Mi a büdös fenéért adtam ki a raktárból, nem volt jogom hozzá" - akkor
eddig mindenhol törvényt sértettek és azok is, akik beletekintettek?
Szerintem, ha eddig kutatható volt, azt nem csupán a jóinduilat és
engedékenység vezérelte, hanem valami törvényi alapja kellett, hogy legyen.

A lényeg: a mormonok által feltett lapokat nem lehet kitépni vagy
letörölni... :)

Előd