[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 6 kötet, 47 szám

Ádám Jánosné adamkata at citromail.hu
2011. Dec. 21., Sze, 16:33:50 CET

 1908. utáni anyakönyvek kutatása

Kedves Hirschler András! Szeretném kérni, ha már úgyis kapcsolatot keres a mormonokkal kérem kérdezze meg, hogy nagyon sok település anyakönyveit, csak 1908-ig vitték fel. Várható-e, hogy további évek is felkerülnek, mert azt láttam, a települések száma növekszik, de a kutatható évek száma nem.Köszönettel, üdv: Ádám Kata