[Csaladtortenet 2] Pozsony és a mormonok

Hegedűs család hegedus.csalad at t-online.hu
2011. Dec. 21., Sze, 17:38:06 CET

Kedves András!

Hasonlót tapasztaltam én is a pozsonyi anyakönyvek esetében: a r.kat.
Szentháromság plébánia (Najsv. Trojice) linkjére kattintva rögtön az jelenik
meg, hogy "image not available", és még a vissza-nyíl sem működik. Ez azért
érdekes, mert az első hetekben elérhető volt az oldal, sőt az egyik kedves
listatársunk még egy mutatót is készített hozzá. Szerencsére az engem érintő
egyetlen oldalt letöltöttem, de szerettem volna még böngészni egy kicsit.
Nekem az a gyanúm, hogy egyszerű technikai problémáról van szó, talán a nov.
7-i frissítéskor történt valami. Az más kérdés, hogy miért nem hajlandók
megjavítani, ha reklamál a szegény kutató.

Üdv
Hegedűs Gyula

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 6731 (20111221) __________

http://www.eset.hu