[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 6 kötet, 47 szám

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2011. Dec. 21., Sze, 20:31:29 CET

Mormon kérdéshez csak egy megjegyzés.Persze bennünket precíz kutatókat minden hiba zavar, amely azonban a mormonokat kevésbé. Remélem nem gondolja azt senki, hogy a mormonok a mi, azaz a családfakutatók kedvéért teszik közzé az anyakönyvi adatokat. Ez vallásuk téziseiből fakad, és mi csak egy vallás célkitűzéseinek szerencsés haszonélvezői vagyunk. (Amíg fizetős nem lesz...) Ebből a nézőpontból kell tehát kiindulni amikor a mormonokkal próbálunk a magunk érdekeiért kapcsolatba lépni és általában falakba ütközünk: azért, mert nem egy nyelven beszélünk.Ismereteim szerint a mormon vallás nagyon nagy hangsúlyt helyez az ősök tiszteletére. Az ősökért azonban név szerint kell imádkozni, hogy segíteni tudjunk nekik. Hogy miben? Hát abban, hogy az Armageddon (a végső ítélet, illetve a végső harc jó és rossz között) mint igazak, azaz mint a mormon vallás hívei támadhassanak fel, Ez a temérdek "igaz" ember fogja aztán megteremteni Jézus Krisztus ezer évig fennálló (örök) birodalmát.NJ