[Csaladtortenet 2] Ivánkovics

Richárd Inzsöl inzsoel at gmail.com
2011. Dec. 25., V, 20:40:46 CET

Kedves Mindenki!
Talán ebből is látjátok a családtörténet-kutatás terén való
elkötelezettségemet, hogy miután ma felállítottam a 24 órán belül 1 pap
által elmondott szentmisék rekordját (Dec. 24.: 16.00: Vásárosmiske, 18.00:
Egyházashetye, 20.00: Nagysimonyi, 22.00: Sitke; Dec. 25.: 00.00: Káld,
8.30: Gérce, 10.00: Sitke, 11.30: Káld, 13.00: Vásárosmiske, 14.30:
Mesteri, 16.00: Kis-Köcsk = 11!) még most is azzal foglalkozom, hogy egy
kedves vásárosmiskei ismerős családnak miként tudnék segíteni őseiket
felkutassák...
Szóval szeretnék ennek komolyabban is nekiveselkedni, és még az sem biztos,
hogy a Vas megyei "Ivánkovics" nemesi család és az én Ivánkovics-ismerőseim
egy tőről fakadnak, mégis szeretettel kérem, hogy ha valakinek megvan
a "Vasvármegye
nemes családjai. Írta: Balogh Gyula, Szombathely, Bertalanffy József
Könyvnyomdája. 1894." c. könyv 206. oldalán leírt Ivánkovics-címer KÉPE:
"Czimer: kék udvarban, zöld téren, ugró fehér lovon sárga csizmás, vörös
ruhás vitéz ül, fején vörös kalpag, válláról fekete pettyes hiuzbőr lógg
alá, bal kezével a kantárt tartja, a jobbal kardot villogtat. A sisak
koronáján kiterjesztett szárnyu pelikán, vérével a fiait táplálja.
Foszladék: jobbra arany-kék, balra ezüst vörös.",
legyen kedves elküldeni nekem, nagyon-nagyon örülnék neki!
Holnap még lesz öt misém...
Kérlek gondoljatok rám! :o)
További áldott Karácsonyt Mindenkinek!
Richárd atya