[Csaladtortenet 2] mormon anyakönyv

Maria hamory.marcsi.49 at gmail.com
2011. Dec. 29., Cs, 13:08:06 CET

Kedves Miklos!
Ezek a letakart oldalak azt jelentok, hogy csak oldalankent jeloltetik meg a filmen, de minden oldal fenykepezve van. Eloszor az elso oldalt(ilyenkot a masodik takarva van), azutan a masodik oldalt es (ekkor az elso oldal van letakarva). Ez a hazassagnal egy kicsit zavaro, mert a jobb oldalon jelenik meg a hazassag adatai es a kovetkezo oldalon a tanuke. Igy minket oldal kell (kulon-kulon) az egyes hazassagokhoz.
Logkus lett volna a konyvet ugy feallitani, hogy az elso bal oldalra a hazasulandok adatai kerulnenek fel, azutan a masik jobb oldalra a tanuke.
Udv. Marcsi2