AW: [Csaladtortenet 2] mormon anyakönyv

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Dec. 29., Cs, 13:27:33 CET

Kedves Miklós!
Nézd meg jobban a "letakart" oldalt.
Sok esetben van valami betét, így először az egyik oldal és a betét, a kovetkező képen a másik oldal és a betét hátlapja látható.
Ez először engem is zavart, amíg rá nem jöttem a megoldás.

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -