[Csaladtortenet 2] mormon anyakönyv

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2011. Dec. 29., Cs, 14:54:40 CET

Egy másik Vas megyei anyakönyvben találkoztam vele, nincs információveszteség, mert azok az oldalak duplumok. Nézd csak meg figyelmesen. Vagyis a letakart oldal ismétlődik, nem letakarva.Azt pedig biztos más is észrevette, hogy sokszor 2 vagy három ugyanolyan kép is fent van ugyanarról a lapról, ez eléggé lelassítja az olvasást, tekintve, hogy kb. 10 mp alatt úszik fel egy anyakönyvi lap. Legalábbis nálam. Így van ahol kettesével ugrok, legfeljebb visszamegyek, ha mégsem.NJ