[Csaladtortenet 2] vadászkaland

Németh József nemethjozsef10 at freemail.hu
2011. Dec. 31., Szo, 19:59:59 CET

Egyetértek! Mind Bocsor Lászlóval, mind Hirschler Andrással. Nem lehet itt lazítgatni, merthogy épp szilveszter van. Na és akkor mi van ?! Ez csak egy valamilyen pápa által kijelölt kijelölt nap, a csillagászati napforduló amúgy már megvolt. Adatokat töltök fel én is, meg bele akartam nézni a Budapest anyakönyvekbe, de nem működik! Megengedhetetlen így dec. 31-én, mikor tömegek kíváncsiak fel- és lemenőikre!Amúgy Boldog (vagy legalábbis az ideinél Boldogabb) Új Évet kívánok minden kedves és kedvetlen listatársamnak!!!NJ