AW: [Csaladtortenet 2] vadászkaland

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Dec. 31., Szo, 21:35:36 CET

BUÉK és sok nagyvad ejtését is kívánom minden kedves listatársnak.
Sajnos én egyelőre nem tudok anyakönyvekben vadászni, mert fogadott nővéremmel (Szentkereszty Erzsébettel) az 56-os intézet készített egy interviewt, melyet most készítek elő a honlapra.
Kb 100 képernyő-oldal, 320+ lábjegyzet, melyben sok személy szerepel. Egyesek közismertek, dokumentáltak, másokról, bár fontosak, nem léteznek elérhető adatok.
Ezeket kell majd felkutatnom a jövő hónapban.
Majd ha kész vagyok a keresési listával, akkor közzé teszem, mert gondolom több keresett is ismerős lehet valakinek,
illetve az említett helyek ( Kis-erdő telep Bp.-en az első VH után), szervezetek mint a " nemzetközi fiatalkorú bírósági szövetség ".

BUÉK és jó munkát
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége: www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky / Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -