[Csaladt.] Két javaslat a RADIX lista folytatására

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2011. Júl. 4., H, 09:05:29 CEST

Kedves Listatársak.

szíves tájékoztatásotokra erre a listára is elküldöm a másik listára tegnap elküldött levelemet. Nem lenne jó, ha ez a közösség ketté szakadna. Mindkét listára (erre is és a NEORADIXra is ) sokan feliratkoztak. Dönteni kellene: mint lejjebb is megírtam, én előre elfogadom a közösség döntését, de dönteni kell.

Üdv,

Csaba

Kedves Kutatótársak!

A mostanáig kapott levelekből az derül ki, hogy mindenki szerint folytatni kell valamilyen formában a RADIX levelezőlistát (aminek egyébként Csaladtortenet a helyes neve).

Ebben az irányban két javaslat jött létre. Idősorrendben ezek a következők:

1)    az általam javasolt NEORADIX Google levelezőlista (http://groups.google.com/group/neoradix?hl=hu), ld. a [MACSE: 835] Le Roi est mort, vive le Roi! levelet