[Csaladtortenet 2] üdvözlet

László Klaudia laszlok4 at invitel.hu
2011. Júl. 18., H, 22:23:48 CEST

Üdvözlök Mindenkit!

Én még új vagyok ezen a listán és ezért szeretnék néhány sorban bemutatkozni. Kb. 3 éve foglalkozom családfakutatással, bár az utóbbi 1 évben kicsit alábbhagyott a lendületem. Főként a Fejér megyei Perkáta (régen: Nagyperkáta, Kisperkáta) települést kutatom, de kutatom még Érd, Pázmánd, Dunapentele (most: Dunaújváros), Duna-Adony (most: Adony), Ercsi.

Az általam kutatott nevek:

Perkáta (Nagyperkáta, Kisperkáta):
László, Siba, Domak (Domok), Vadász, Bencze, Pavlicsek (Pávlicsek), Ujfalusi (Ujfalussy, Ujfalusy, Újfalusi, Újfalusy, Újfalussy), Komáromi, Palló, Gubicza, Bogó

Dunapentele:
Naszvadi

Egyelőre ismeretlen település:
Nagy, Horváth, Szabó, Hegedűs, Szatmári, Stelczer, Sudár, Kovács

Pázmánd:
Kratancsik,

Ercsi:
Baczakó