[Csaladt.] új lista

Janos Bogardi . Radix janos at bogardi.com
2011. Júl. 4., H, 14:35:52 CEST

Ne haragudj, Gazsi, de ezt egy kicsit átgondoltabban kellett volna csinálni:

1. Ezen, jelen lista levelei tárgysorában ugyanaz az előtag szerepel,
mint a volt, radixos listás levelekben: [Csaladt]. Ebből könnyen
adódik az a félreértés, hogy a listaváltás megoldódott, ez a lista
tekintendő a volt radixos lista utódjának, minden halad szépen
tovább. Javasolnám a tárgyban az előtagban utalni vhogy az
ideiglenességre vagy az "új folyamra".

2. Nem tudom, hogy mások hogyan kerültek fel erre a levlistára. Valaki
írta, hogy meghívást kapott rá, én úgy, hogy Te feltettél. Az email címek
forrása, mint ahogy írtad, a korábbi levelezések címei. Jegyzeteimben
írtam, hogy amint kialakul a megoldás a folytatást illetően, a volt
radixos levlista címjegyzékében szereplőknek megírom ennek
elérhetőségét, a tudnivalókat. Aki szeretne majd annak idején
feliratkozni a folytatásra, erre lesz lehetősége.

3. A párhuzamosságok vagy egymás mellett elbeszélés minimalizálására
javasoltam, hogy ideiglenesen egyrészt a Facebook-on, másrészt, mint a
lista lehetséges jövőbeni működtetőjeként a MACSE listáján
(ami nem azonos a talán létrejövő MACSE nyílt listával) beszéljük meg
a dolgokat. Most a két fórumhoz képest négy helyen zajlik az eszmecsere (a
Google Csoportként működő NeoRadix listán és itt, a theka.hu-n
működő levlistán, pluszban). Legjobb lenne egy helyen
megbeszélni a dolgokat, ettől az optimálistól a négy fórum messze
van. A két plusz platform arra jó, hogy a lehetőségekről
tudjunk, de nem tudom, mennyire érdemes elkezdeni őket mélységében is
használni.

Üdv:

Bogárdi János

U.i. Valaki picit agresszív módon dél körül elkezdte lehúzni a volt
levlista archívumát. Az IP-t tűzfallal kitiltottam. Ha lesz rá
jogilag korrekt lehetőség, az archívumot teljességében átadom a
levlista utódjának.