[Pót-Csaladt.]új lista

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2011. Júl. 4., H, 17:00:08 CEST

Szervusz,

0.-nem haragszom, abszolút módon egyetértek :)
1.- Igazad van, módosítom
2.- Akiket a mailjeim arhívumából ki tudtam szedni, azokat "irattam" fel.
3.- A késő esti abszolút lezárás pánikjában vergődtünk (vergődünk), a Facebookot sokan messze
elkerülik, a MACSE listán meg a levlista tagság negyede ha fenn van, s Vasárnap reggel még arról sem
volt gőzöm, hogy Csaba is csinál valamit. Egyszerűen akkor ez tűnt a legjobb megoldásnak, hogy minél
többen maradjunk "kapcsolatban".

Sosem állítottam, hogy ez optimális megoldás: tűzoltómegoldás, viszi az időt, energiát, hibás, ha
elhalálozik, nem fogom siratni, párszor már leírtam, mit tartanék jónak, nem akarom ismételgetni. Ha
segíteni tudtam/tudok vele jó, ha nem, majd bocsánatot kérek - remélhetőleg senkit nem ér anyagi kár :)

Újra csak azt mondhatom, sajnálom hirtelen elhatározásodat, de magam nevében mindenképp köszönöm az
elmúlt éveket.

Üdv,
Gazsi

P.S. Bízom benne, nem nekem szól. Kértem (letölthető formában, ahogy ígérted, hogy az is elérhető
legyen), vagy adod, vagy nem, semmi személyes érdekem nem fűződik hozzá. (Minden levelet arhiválok)