[Pót-Csaladt.]nem értem

György Szamák szamak.gy at gmail.com
2011. Júl. 5., K, 18:10:05 CEST

Tisztelt Lev.társaim!

Soha nem értettem, - és már nem is fogom megérteni, - miért jó az
"egyeseknek",ha a másikat egy "kicsit" piszkálhatják,oda
mondogathatnak,rászólhatnak,egy kicsit bosszanthatják,stb...stb.

Szerintem ez a politikusok dolga( vagy feladata? vagy hivatása?), de ők,(kis
"ő"vel), nem közénk valók!!!!!
Nekik más a "dolguk".

Mi családtörténetekkel foglalkozunk.
Ha nem tetszik másnak a "levele" , egyszerűen töröld ki, ÉS KÉSZ!!!!!!!

2011/7/5 Sabbatius Emericus Strigoniensis Pummershein <
sabbatius.pummershein at gmail.com>