[Pót-Csaladt.]nem értem

Csanád viski Balás balascsanad at gmail.com
2011. Júl. 6., Sze, 07:03:14 CEST

*Csatlakozom Szamák "sporttárs" higgadt, értelmes észrevételéhez.*
* Ezeket a kezdeti nehézségeket tolerálni és/vagy megoldani kell és lehet :
pld.ul egy másik email cím közbeiktatásával a "családtörténeti " levelezés
fogadására bonyolítására. Ez utóbb 5letet valamely listatárs adta - milyen
evidens!*
*
*
*Üdv., jó munkát, türelmet Mindenkinek!*