[Csaladtortenet 2] 1 jónak ígérkező hír

Tamás Solymosi solymitomi at gmail.com
2011. Júl. 14., Cs, 12:01:11 CEST

Tizstelt Tag- és Levelezőlista Társak!

Az imént hallgattam a DunaTV Híradóját, ahol elmondták, hogy a Magyar
Országos Levéltár főigazgatója: Mikó Zsuzsa a román hatóságokkat szerződést
kötött, miszerint kutathatóak lesznek a romániai levéltári iratok a
Magyarországon élők számára is.

Mivel a híradó csak 10 perc, így a DunaTV honlapjáról talán érdemes
letölteni a híreket és meghallgatni.

Felhívtam a levéltárat, ahol azt mondták, hogy 1 hét múlva érkezik haza a
Főigazgató Asszony, és akkor a beszámoló fent lesz a www.mol.gov.hu oldalon.

Szerintem aki ebben a témában kutat, annak ez jó hír....

Reménykedjünk benne, hogy minden ok lesz ebben az ügyben.

Tisztelettel:

Solymosi Tamás