[Csaladtortenet 2] 1 jónak ígérkező hír

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2011. Júl. 14., Cs, 23:43:19 CEST

Kedves Kollégák,
Romániai kutatásokban nem vagyok érdekelt, de felkaptam a fejem - eddig
Románia nem engedélyezte volna, hogy egy magyar állampolgár/lakos
belenézzen ottani anyakönyvekbe? Évekkel az EU-csatlakozásaink után?
Évekkel azután, hogy Szerbia is megszüntette a diszkriminációt?
Vagy ha mégsem akadályozza, akkor miről kötöttek szerződést?
Köszönettel várom a hozzáértők felvilágosítását,
Wilde Viktor