[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Diana Tengelyné Mocsári tengelynedia at gmail.com
2011. Júl. 18., H, 19:28:59 CEST

Kedves Listatársak!

Ma felavattattam :) megtörtént az első kutatásom a levéltárban...csodálatos
élmény volt!!!

Próbáltam utánanézni, de nem találtam mi lehet ez...

Ükapám Takács Dénes 1870-ben kötötte első házasságát, a neve után szerepelt,
hogy 68. sz. gy. ezr. szab. Közvitéz. ez gondolom szabadságos közvitéz lehet
ugye?
S az volt az anyakönyvben megjegyzésnek írva, hogy egybekeltek a *Magyar.
Kir.* szerintem itt *Honv. M*. jön...*1867-i  17601 rend. fogva.*

Hol lehet megtalálni mit tartalmazott ez a rendelet?

Köszönöm előre is! Dia