[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Diana Tengelyné Mocsári tengelynedia at gmail.com
2011. Júl. 20., Sze, 11:17:50 CEST

Köszönöm a választ Juditnak is Aurélnak is!

Egy technikai kérdésem lenne. ( s két másik :) ) Olyan mikrofilm olvasóhoz
ültettek, ami vízszintes volt, így egy idő múlva már állva néztem, mert
akkor láttam rá jól.
Úgy rémlik, mintha lettek volna, akiknek függőlegesen volt a képernyő. Jól
emlékszem? És annak nyilván semmi akadálya, hogy legközelebb kifejezetten
kérjem, hogy olyat kapjak, ha nem foglalt mind?

Nekem sokkal közelebb lenne a mormonoknál kutatni, a nyitvatartási idejükről
nem is beszélve! Olvastam, hogy 1-2 hónap, mire megérkeznek a kért filmek,
ez azóta is így van? És mennyi ideig tartják itt őket?

Ha 1909-es születési adatra van szükségem, az már kutatható, hiszen belefér
a 90-60-30-as szabályba. De jól emlékszem, hogy ez a MOL-ban nincs meg, csak
az adott megye levéltárában? ( Hevesről van szó )
Ha pedig mégis megvan a MOL-ban, akkor hol tudom kikeresni a filmszámot?

Köszönöm a válaszokat előre is!

Dia