[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2011. Júl. 20., Sze, 12:07:17 CEST

Kedves Dia!
Ezekre a kérdéseidre választ kaphatsz a készülő MACSE honlapon. Itt a címe:
http://www.macse.org/society/kutatohely.php tanulmányozásra.
Ha nem szereted a vízszintes képernyőt, természetesen kérhetsz függőlegest.
Ezt embere válogatja. Én pl. jobban szeretek a vízszintesnek
nekihasalni.....A függőlegestől a nyakam begörcsöl.
Nézd azért meg a különböző billentyűket, amivel a kép felső részét
lehúzhatod hogy közelről láthasd. Meg is mutatják neked, ha kéred.

Üdv
Ildi