[Csaladtortenet 2] Baranyakisfalud anyakönyvei

Maria hamory.marcsi.49 at gmail.com
2011. Nov. 2., Sze, 22:33:55 CET

Kedves Gyorgy!

Koszonom a koztudomasra hozott nagyon fontos, erdekes tortenetedet. Nem lenne lehetseges ezeket maganuton lefenykepezni? (Nagyon sokat teszik ezt) Termeszetesen jogilag nem tudok hozzaszolni.
Sok ertekes adatot lehetne feltarni a kutatok reszere, es egyben novelne a tortenelmi oldalt is.
Koszonet erte Neked es az elhunyt Edesapadnak, aki nelkul mi sem tudtunk volna errol az ertekes gyujtemenyrol.
Udv. Marcsi2.