[Csaladtortenet 2] S.O.S. Latin....

G.B. Jakabffy gabor49 at chello.nl
2011. Nov. 5., Szo, 11:54:08 CET

Kedves Kutato Tarsak!

Latin nyelven irt bejegyzesekhez szeretnek segitseget kerni. Krompach
oldalan oromomre igen sok Gundelfinger adatot talaltam amit nem szeretnek
hibasan tovabb vezetni. Ha esetleg volna valaki aki ezek pontositasaban
segitsegemre tudna lenni akkor azt elore is nagyon szepen megkoszonnem.
E-mailben vagy a skype programon atkuldenek idonkent egy-egy olyan
bejegyzest amivel eddig nem tudtam zold agra vergodni.

Kellemes hetveget kivanok, jo egeszseggel!

Szivelyes udvozlettel,

Gabor B Jakabffy

 <http://members.chello.nl/gajakabffy/> http://members.chello.nl/gajakabffy/