[Csaladtortenet 2] Kalocsai hozzáféréssel rendelkezőkhöz kérés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2011. Nov. 5., Szo, 20:27:26 CET

Köszönöm mindenkinek a segítségét, kérem, többen ne küldjétek, megvan a
bejegyzés.

Krisztián

--
keresett nevek: Sko(u)mal; Hausner (Enzersdorf/Thale - Ausztria);
Weindlmayer (Ausztria, Budapest); Swoboda (*Bécs*, Budapest); Pintér

esetleges közös ősök miatt: Szamosfalvi (eredetileg Sko[u]mal) oo Edelényi