[Csaladtortenet 2] Listán mi a szokás...

György Szamák szamak.gy at gmail.com
2011. Nov. 8., K, 14:08:14 CET

Kedves Tamás !

Magam részéről semmi kifogásom a tegeződő stílus miatt.
Egy ugyanazon célért, ugyanazon érdeklődési körben hobbi szinten mozgó
társaságban, nem szoktunk ilyen "különbséget" tenni.Lásd még pl.
horgászok,vadászok,bélyeggyüjtők, stb. stb.

Egy kultúrkörben, egyfajta tegező viszonyban nagyobb tiszteletet lehet
egymás iránt mutatni, helyesebben kifejezni.Nekem sokkal bensőségesebb. Én
61 éves vagyok,az élet nagyon sok területén megfordultam már, és egyszerűen
"csak" EMBER-nek érzem magam.
Voltam segédmunkástól kezdve, "magasabb beosztású" vezető is.
Ha jól emlékszem: az embert tettei minősítik.
A családkutatás során az orvos nem gyógyit,a tanár nem okít, a közgazdász
nem kezeli a pénzügyeimet. A családkutatás során szerzett tapasztalataival
segít,ha akar.

Köszönöm

--
*Szamák György*