[Csaladtortenet 2] [MACSE: 2288] listán mi a szokás?

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2011. Nov. 8., K, 15:55:01 CET

Kedves Tamás,

az eredeti Internet angolul indult, amiben nincs megkülönböztetés
tegezés és magázás között. S mivel 'aránylag' fiatalok tere (én pl. 75
vagyok, de semmiféle 'diplomám' nincs), majd minden csatlakozó nép/nyelv
a tegezést használja - kor és származásra tekintet nélkül.

Nyugodtan használd Te is ...

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com