[Csaladtortenet 2] járványlista

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2011. Nov. 9., Sze, 14:18:02 CET

Kedves Gábor!

Mi itt a levelezés közben nem történelmi esszét írunk, ahol jogos lenne a
Konstantinápoly-szindrómára való figyelmeztetésed.

Nem is ferdítjük a történelmet, mert nem politizálunk.

Mindössze egy kicsit felületesek lehetünk, amikor a mai
országneveket/területeket említjük egy gyors-hír küldésekor és nem töltjük
az időt kiegészítő magyarázgatással.

Kérlek, ezen ne akadj fenn.

Remélem, figyelmed arra is kiterjed, hogy ki-ki mit tesz le az asztalra és
eredményeinket is észreveszed, sőt, lehet, hogy részt kérsz a munkából,
ahol bizony (ott már igen, pontosnak kell lenni!!) nagyon szükség van egy
kritikai szemre.

További jó kutatást kívánva,

Köszönettel, Judit

--
Kutatott neveim: Gelei, Magdó, Máthé, Lehotszky, Linder, Harsányi (Debrecen
és környéke), Baumgartner

Segítség családfakutatóknak:http://www.macse.org/society/index.php<http://csaladfakutato.uw.hu/index.php>

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>