[Csaladtortenet 2] Evangélikus anyakönyvek

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2011. Nov. 9., Sze, 21:25:23 CET

Kedves Kutatók!

Nem vagyok túl szerencsés, mivel őseim evangélikusok voltak, így a
mormonoknál nincs sok ’keresni valóm’. A MOL
mikrofilmtárát látogattam, nem is eredménytelenül. Most viszont
problémába ütköztem, amiben remélem valaki tud
segíteni. Őseim az 1700-as évek elejéig Alsó-Szilvágyon (ma Vasszilvágy,
Szombathelytől nem messze) éltek. A
gondom az, hogy nem találom a filmlistában a falu anyakönyveit. De
nemcsak ennek a falunak, de a környékbeliek
sem találhatóak. Belefutott már valaki ebbe a problémába? Megköszönném,
ha valakinek lenne információja a dologról.

Üdv,

Szilvágyi Gábor