[Csaladtortenet 2] WG: magzat vagy kisbaba?

_R-Istvan-Mögling(eu) R.Istvan.moegling at rakovszky.eu
2011. Nov. 11., P, 10:05:18 CET

Kedves Listatársak!
Ne haragudjatok, hogy ezt ide is továbbítom, de a jövő családkutatóinak is
érdekes.
De lehet, hogy a multban is azért halt sok gyerek olyan korán mert
egyszerűen "útban volt" valakinek?

Üdv.
István

- * -  A IV. Családkutatói Találkozó elöadásainak elérhetösége:
www.rakovszky.net - * -

- * -  A Rakovszky család honlapja / Web-site of the family Rakovszky /
Website der Familie Rakovszky:    www.rakovszky.eu    - * -