[Csaladtortenet 2] címek és könyv

Imre Nyul nyul.csf at gmail.com
2011. Nov. 12., Szo, 10:00:45 CET

*Kedves Listatagok!*

Néhány honlapcímre leletem rá, amit megosztok.
A szlovák oldalak között volt ami jól segítség volt.

http://slovakpride.homestead.com/Index.html

http://www.familytreemagazine.com/article/slovak-genealogy-toolkit

http://gen.palinkas.com/showmap.php?cemeteryID=1

http://www.pavlovics.com/

http://www.tribalpages.com/family-tree/sedov

http://www.balassagyarmatizsidosag.hu/hu/csaladi-tortenetek

Remélem lesz, akinek hasznosnak bizonyul.

Más:

Könyvtárban járva kikértem egy nálunk csak olvasótermi könyvre.
Ahol a hősök születnek.

Ez az egri 14. honvéd gyalogezredről szól.
Sok-sok (több száz) névvel, adattal.
A könyv ajánlásában írják, hogy az elődjével az egri 60. gyalogezreddel is
foglalkoznak, sajnos csak 4 és fél oldalon... Számomra csalódás volt, mert
ez lett volna számomra a lényeg.
De biztosan sokaknak hasznos lehet.

Jó böngészést mind a két anyag témakörében!

Üdv,

 Nyul Imre

Kutatott nevek: Nyúl/Nyul, Békés, Oláh, Mezner/Meczner/Miczner, Kortsek
Kutatott helységek: Borsos-Berinke/Borsosberény, Kálló, Tereske,
Nézsa, Szendehely, Zsély, Balassagyarmat, Felsőtárkány, Csány

Nyul Imre
Debrecen
nyul.csf at gmail.com
http://nyul-csaladfa.hupont.hu