[Csaladtortenet 2] Hiányzó születési hely keresése

Nagy Margit Róza n_mrose at freemail.hu
2011. Nov. 11., P, 23:40:06 CET

 Kedves Lista tagok! Mindenkitől elnézést kérek, mert fogalmam sincs, hogyan kell a fórumon belül válaszolni. Kedves Sillye Gábor !  Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget. Kedves  Gabriella Balhegy !Minden kivonatot beszereztem, de a születési hely, mindenhol ki van húzva. Telefonon is egyeztettünk és ebben megerősítettek, hogy nem szerepel adat. Már minden falat megdöngettem.  Nagy Beatrix Julianna ! Nagyon szépen köszönöm a segítségedet.  Úgy látom, hogy ez a Bihari Ágnes nem az én dédmamám.bihari ágnes születés.gifSok Bihari Ágnes születésű van Álmosdon, ahogy láttam.   Erdődi Imrével 1876-ban volt az esküvőjük és az Ágnes akkor 18 éves volt, vagyis 1858 körül lehetne,  De a nagymamám, Erdődi Róza,1887/ születési helye nagyon fontos lenne.A Bihariak is annyian vannak, ezért nem tudom beazonosítani az Ágnest. de nem találtam 1858-ban születtek körül. Az Erdőd-Nagy esketést/1848/ nem tudom hol találtad, ez nekem rejtély, én nem találtam ilyet.Erdőd Imre vonala stimmelhet idáig, de tovább nem tudom merre, nagyon köszönöm.A MOL leveléből... " Az anyakönyvek vallás és hely szerint vannak rendezve, tehát ahhoz, hogy megtalálja a keresett adatot, tudnia kell a keresett személy nevét, vallását, illetve a születés, házasság vagy halálozás pontos helyét és időpontját.  Sajnálattal tájékoztatjuk, hogy nincs olyan nyilvántartásunk, amelyből meg lehetne állapítani egyes személyek születési helyét.  " Még mindig nagyon várom a segítségeteket.  Köszönettel: Róza