[Csaladtortenet 2] franciásokhoz kérdés

Peppi peppi004 at gmail.com
2011. Nov. 22., K, 13:13:24 CET

Biztos lesz, aki tényleg tud franciául. Addig is ...
... szerintem az ehatoullet kizárható a néma h miatt. Ilyen
betűkapcsolatot [eha] még franciában nem láttam, de majd a franciások
cáfolnak, ha ők igen.
A szó hangzása és a szövegkörnyezet alapján az én tippem elsősorban:
"skatulya" (!), vagy dobozka vagy hasonló kisebb tárolóeszköz.
Na jöhetnek a profik ...
Péter