[Csaladtortenet 2] elnöki levél.

Szabó család incu at t-online.hu
2011. Nov. 24., Cs, 00:43:04 CET

Kedves Elnökünk,Kedves Többiek!

Nagyszerű hír ez  számunkra! Minden elismerésem az érte dolgozóké! Lehet,hogy nem látványosan,és nem írásban,de L.Simon László urat én is megkörnyékeztem a kápolnányéki szüreti felvonuláson.
Jó,hát a hely nem a legideálisabb,de csak ott találkoztam vele személyesen.Gondoltam beavatom egy kicsit a gondunkba,bár feltételezem,nem is emlékezett rám.Akkor ott azt kérte,írjak le mindent.és vigyem el a fogadó órájára.Bevallom töredelmesen,erre aztán már nem került sor,mert az uram megbetegedett,és kezelésre jártunk.Azért utólag remélem,hogy a képviselő Úr szava is nyomott a latban.Az aláírása ott van,akkor része volt benne. A lényeg,hogy sikerült-sikerüljön!

Tisztelettel és üdvözlettel:Husi